Lustra małe i duże

Dziś prezentuję trzy lustra, które ostatnio wykonałam. Pierwsze z nich, duże lustro z ramą, zrobioną na zamówienie przez stolarza Artystę, ozdobiłam serwetką z delikatnym motywem róż. 


Drugie (zdecydowanie mniejsze) pomalowałam na kolor ercu i również ozdobiłam serwetkowymi motywami róż.


Lustro trzecie wykonałam podczas kursu "Decoupage z techniką spękań cracle oraz napisy" w Art Szkole Asket. Jest postarzane przy pomocy crackle jednoskładnikowego. Udział w kursie był możliwy dzięki bonowi prezentowemu, jaki mi ufundowali moi bliscy. Wielkie dzięki.

10 komentarzy:

  1. Każde inne, każde ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana dobra robota! :))
    a pierwsze najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, pierwsze jest "rasowe":)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz być nieźle rozchwytywana skoro stale robisz coś
    na specjalnie zamówienie :) Nie dziwię się :)

    Każdy chciałby mieć takie lustro... Mogłabyś napisać ile mniej więcej musiałaś poświęcić czasu? Wyszło cudownie!

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, nie stale. Decoupage'm zajmuję się już trochę czasu, a blog założyłam stosunkowo niedawno:) Tak więc prace przedstawione tu pochodzą z około 2 lat:))) Teraz tylko porządkuję zdjęcia i je opisuję:)))) Większość z wykonanych przeze mnie przedmiotów rozdaję swym bliskim (bo samej ile można mieć:))) Sprawia mi ogromną radość to, że im sprawiam radość:) A ponieważ nie chcę zawalać im domów "bele czym", to robię swoje cudarteńka na ich specjalne zamówienie, uzgadniając co, kiedy, w jakich kolorach, chcą mieć:)
      Jeśli chodzi o lustro (pewnie o to duże), to sprawa wygląda następująco: rama lustra wykonana jest przez fachowca stolarza, ja ją tylko pomalowałam i ozdobiłam. Trudno mi powiedzieć ile czasu to mi zajęło, gdyż po prostu... nie pamiętam. Maluję zwyczajowo 2-3 razy (obie strony), następnie wycinam i komponuję wzór, czasami wychodzi od razu, czasami trwa to trochę dłużej, później lakieruję przedmiot (przy motywach z serwetek 5-7 razy). Pozwalam dobrze wyschnąć wszystkim warstwom farby i lakieru.
      Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania co do szczegółów, to podaję swój e-mail cudarteńka@wp.pl.
      Pozdrawiam i dziękuję za uznanie:)

      Usuń
  5. Śliczne, nie będę oryginalna...ale pierwsze wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazuję tę opinię R., który to lustro zrobił. Nie ukrywam, że z zadowoleniem.

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.