Krokusy na Polanie Chochołowskiej

Kolejny raz zachwycam się krokusami na Polanie Chochołowskiej. Są ich miliony, a każdy inny. I każdy na mnie rzuca urok. Cztery godziny spędziłam na ich fotografowaniu i... mogłabym tam spędzić kolejne cztery. Oczywiście, nie wszystkie zdjęcia są dobre, ale i tak wszystkie mi się podobają.




Adnotacja:
  • Dolina Chochołowska;
  • lokalizacja: Tatrzański Park Narodowy, Witów, gmina Kościelisko, powiat tatrzański, województwo małopolskie;
  • data wykonania fotografii: kwiecień 2013 r.

2 komentarze:

  1. nooo to się wszystko wydało ;-)))
    dzięki Tobie co chwilę jakieś nowe miejsce "odkrywam"
    Dziękuję ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę podzielić się zachwytem nad światem:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.